وکیل مجرب در تهران

وکیل مجرب در تهران

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که به تازگی به یک مشکل حقوقی برخوردکرده اید و به دنبال یک وکیل مجرب در تهران میگردید تا بتوانید در رابطه با مسئله خود از او مشاوره بگیرید و پرونده خود را به او واگذار کنید و یا صرفا قصد دارید تا اطلاعاتی را در حیطه های حقوقی کسب کنید. ما در ادامه قصد داریم تا اطلاعاتی را در رابطه با خصوصیات یک وکیل مجرب که در حیطه های متفاوتی فعالیت میکنند را به شما بدهیم و توضیحات مختصری را هم در رابطه با یک سری از مسائل حقوقی به شما بدهیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

وکیل مجرب در تهران

 

چگونه یک وکیل مجرب در تهران را انتخاب کنیم؟

اگر بخواهیم تا به این سوال که چگونه یک وکیل مجرب انتخاب کنیم؟ پاسخ دهیم باید بگوییم که کمی پاسخ دادن برای ما پیچیده خواهد بود چرا که حیطه های حقوقی که وکلا در آن فعالیت میکنند مانند وکیل خانواده، کیفی، ملکی و … متفاوت است و بستگی دارد که ما در کدام حیطه به دنبال یک وکیل متخصص میگردیم. در نتیجه نمیتوانیم انتظار داشته باشیم که بهترین وکیل خانواده حتما در حیطه کیفری هم به عنوان یک وکیل مجرب فعالیت بکند و ما حتما باید شرایط و حیطه پرونده خود را هم در نظر بگیریم. اما به طور کلی یک وکیل مجرب در تهران دارای یک سری خصوصیاتی است که نشان میدهد آن وکیل در آن حیطه از تخصص بالا تری برخوردار است. که ما در ادامه تعدادی از آنها را برایتان ذکر کرده ایم:

  • تخصص در زمینه‌ای مشخص از مباحث و دعاوی حقوقی
  • انجام و به ثمر رساندن تعداد پرونده مناسب در حوزه تخصصی خود و داشتن رزومه قابل ارائه
  • دقت نظر در مطالعه پرونده و نیز در گفتگو با موکل به منظور تسلط بر ابعاد مختلف پرونده
  • سخنوری و توانایی اقناع طرف مقابل به خصوص در جلسات دادگاه
  • دلسوزی و کاردانی در رسیدگی به امور پرونده
  • داشتن وقت مناسب و نظم برای پیگیری پرونده

حال هر یک از حیطه های وکالت را به صورت جزئی تر برایتان ذکر میکنیم تا بتوانید با موفقیت بهترین وکیل مجرب را پیدا کنید.

 

چگونه یک وکیل مجرب در تهران را انتخاب کنیم؟

انتخاب وکیل خانواده در تهران

پیدا کردن وکیل مجرب در حوزه های مختلف مانند خانواده هم نکات خود را دارد که ما آنها را برایتان ذکر کردیم:

  • بهترین وکیل خانواده باید به صورت تخصصی در دعاوی طلاق اعم از طلاق توافقی، طلاق از سمت زوج، طلاق از سمت زوجه، حضانت، نفقه، الزام به تمکین و حتی مهریه، پرونده انجام داده باشد.
  • بهترین وکیل خانواده الزاما کسی است که بسیار صبور و دلسوز پرونده است. بسیاری از پرونده های خانواده دارای جنبه های عاطفی است و وکیل می‌بایست با دلسوزی برای موکل خود و صبور بودن در برابر ناملایمات چه از سمت موکل خود چه از سمت طرف مقابل پرونده را به پیش ببرد.
  • زیرک بودن یکی از مهمترین ویژگی‌های بهترین وکیل خانواده است. بسیاری از پرونده های خانواده و مشکلات بین زوجین با طرح یک یا نهایتا دو دعوی خاتمه می‌یابد. به شرط آن که وکیل با زیرکی و تسلط به پرونده بتواند از نقاط قوت و ضعف طرفین بیشترین بهره را برده و پرونده را به سمت مطلوب پیش ببرد.
  • اقناع گری برای بهترین وکیل خانواده یک مشخصه حیاتی است. در بسیاری از پرونده‌ها، چنانچه وکیل از قدرت مباحثه خوبی برخوردار باشد، می‌تواند طرفین دعوی را در یک مذاکره برد- برد به سمت نقطه توافق پیش ببرد و با این کار زمان رسیدگی به پرونده را تا حد زیادی کاهش دهد.

خصوصیات یک وکیل متخصص املاک

در ادامه تعدادی از خصوصیات یک وکیل متخصص املاک را برایتان بیان خواهیم کرد:

  • در قراردادهای مربوط به املاک باید بررسی نماییم که آیا در قرارداد شرط داوری عنوان شده است و یا خیر؟ اگر در قرارداد شرط داوری عنوان شده باشد هرگونه اقدام در اجرای تعهدات این قرارداد می بایست از طریق نهاد داوری حل و فصل گردد.
  • مالک اصلی و اولیه ملک را شناسایی نماییم چرا که در اکثر دعاوی املاک میبایست مالک ملک نیز طرف دعوی قرار گیرد هرچند نام ایشان در قرارداد عنوان نگردیده باشد.
  • باید بررسی گردد که ملک موقوفه نبوده و یا اگر مربوط به خانه های مسکن مهر میباشد مالکیت زمین مشخص گردد.
  • طرح دعاوی بایدبر علیه کلیه ایادی قبلی صورت پذیرد و منظور از ایادی افرادی است که در گذشته ملک را خرید و فروش نموده اند تا به آخرین خریدار برسد.
  • بررسی گردد که قرارداد با وکالت تنظیم گردیده و یا شخص اصالت آنرا تنظیم نموده است.

اهمیت داشتن یک وکیل مجرب در تهران

بدون شک انتخاب یک وکیل مجرب در تهران برای رفع مشکلات حقوقی بسیار مهم و حائز اهمیت است. اما در نگاه اول انتخاب بهترین وکیل تهران امری زمان بر و وقت گیر به نظر برسد اما در نهایت نتایج مثبت و رضایت بخشی در روند رسیدگی به پرونده های حقوقی خود مشاهده خواهید کرد. پس پیشنهاد میکنیم تا اهمیت داشتن یک وکیل مجرب در تهران را نادیده نگیرید. اگر به دنبال وکیل با تجربه ملکی در تهران هستید با ما در تماس باشید.

مجله حقوقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تخصصی